"Je bent een warm contact en ik ben persoonlijk dol op de structuur die je aanbrengt. Je levert echt iets op. Achteraf is het de investering meer dan waard geweest, ik ben heel blij met het eindresultaat en heb het volste vertrouwen dat Anke en ik een mooi bedrijf neerzetten."
Wat was de aanleiding om voor mijn training te kiezen?
Anke en ik wilden een goede basis leggen voor de start van onze samenwerking. Anke tipte jou. We hadden iemand nodig die ons door dit proces zou loodsen. Als we niet voor Inge hadden gekozen had ons dit jaren gekost om hetzelfde te bereiken. Nu hebben we in een paar weken tijd een goede basis gelegd. Dat is ook nodig, want in januari starten we officieel.
Waar twijfelde je aan voor je βjaβ zei?
Ik twijfelde over het kostenplaatje. Ik kon toen niet inschatten of dat zou opwegen tegen de baten. Ik vroeg me af gaat dit proces voldoende zou opleveren. Gaat Inge ons snappen? Begrijpen wat ons doel is?
Wat was je ervaring toen je met de training bezig was?
Toen we aan de slag waren vond ik de laagdrempelige manier van werken heel fijn. We hebben ook datgene gedaan wat ik zocht. Toen we bezig waren merkte ik dat we de kern raakten, dat we verbindingen vonden. Alle dingen die relevant en nodig zijn om ons naar ons doel te leiden zijn aan bod gekomen.
Er heerste een fijne sfeer en er was voldoende ruimte om ons verhaal te doen. Om het vanuit onszelf te doen. Ik mocht dicht bij mezelf blijven.
Wat waren je resultaten dankzij de training?
Het belangrijkste is dat Anke en ik dingen hebben uitgesproken over hoe we in het werk staan. Onze verbinding is tijdens deze training ontstaan. Het was mooi om te ontdekken dat zowel Anke als ik op dezelfde manier met cliΓ«nten willen omgaan. Ik ben voor mezelf begonnen vanuit een overtuiging hoe je zorg zou moeten verlenen, dat wijkt nogal eens af van hoe grote instellingen dat doen. Het was mooi te ontdekken dat Anke er ook zo in staat. Dit is echt een enorme winst van dit traject, dit hadden we nooit zo snel boven tafel gekregen.
Nu we dat wat uit de training is gekomen concreet aan het verwerken zijn in bijvoorbeeld het opzetten van formulieren werkt dat, door de sterke basis, als vanzelf. Lekker efficiΓ«nt, daar houd ik van.
Het was heel mooi dat ons archetype de voedster blijkt te zijn. Dit is een bevestiging van waar we voor staan.
Waarom zou je mijn diensten aanbevelen?
Ik zou je aanbevelen aan mensen die zoekende zijn in wat de basis is van waaruit ze willen werken. Of je nu alleen of met iemand anders een bedrijf wil opzetten.
Je weet een hele prettige sfeer te creΓ«ren, sluit heel goed aan bij de gesprekken en snapt hoe dingen voor ons zijn. Je bent een warm contact en ik ben persoonlijk dol op de structuur die je aanbrengt. Je levert echt iets op. Achteraf is het de investering meer dan waard geweest, ik ben heel blij met het eindresultaat en heb het volste vertrouwen dat Anke en ik een mooi bedrijf neerzetten.
Loes Hendriks β ToolsforKids - Praktijk de Grote Beer

Ik heb me aangemeld voor de training BeBeursProof omdat ik me goed wil voorbereiden op de beurs Venray Big Business. Ik had er zelf al veel tijd in gestopt en ik had ervaring met een beursdeelname in Boxmeer. Toen ik jouw aanbod zag dacht ik, βik ben stom als ik het niet doe, het is goed om je door anderen te laten inspireren. Ik heb hier dan ook geen moment over getwijfeld'.
Ik heb deze workshop BeBeursProof gevolgd omdat ik voor het eerst aan een beurs deelneem. Ik wilde er vooraf gestructureerd over nadenken, sparren met andere deelnemers en met Inge.

Ik ben jong en beginnend en ik voel dat ik nog veel te leren heb op het gebied van ondernemen. Het is de eerste keer dat ik op een beurs ga staan, dat vind ik best eng, door deze workshop te volgen leer ik om me goed voor te bereiden.