BOEIE!
CONTENTMARKETING
In-company training
Boei je publiek en vertel het verhaal van je bedrijf.
Met Contentmarketing bouw je duurzame relaties.
In-Company training voor medewerkers die binnen een organisatie verantwoordelijk zijn voor
(online) marketing & communicatie en dat professioneel willen aanpakken.
Je bent directeur eigenaar van je bedrijf en... je weet al een poos, dat je marketing niet de aandacht krijgt die het verdient en je beseft dat je hierdoor kansen misloopt.
Je hebt goede mensen in huis, maar contentmarketing is een vak apart en op dit gebied ontbreken kennis en vaardigheden.
Je medewerker vertelde jou dat ze de marketing heel graag naar een hoger niveau wil tillen, maar ze mist steun en ze weet niet hoe ze het aan moet pakken.
Daarnaast voelt ze zich er erg alleen voor staan. Ze mist iemand om mee te sparren en om samen een plan mee op te zetten.
Laatst vroeg ze haar collega's nog een keer om input, helaas ook deze keer bleef haar inbox leeg.
Als ze erop terugkomt krijgt ze vage beloftes die niet worden nagekomen.
Ergens ook begrijpelijk, die collega's zijn druk met hun projecten en realiseren zich niet hoe belangrijk het is om informatie en beeldmateriaal aan te leveren.
Stel je voor dat je collega weet wat ze moet doen, dat ze een duidelijk contentmarketing plan heeft en dat ze binnen de organisatie de juiste vragen stelt en op die manier op een eenvoudige wijze ingrediënten voor de content ontvangt die ze op een natuurlijke manier weet om te zetten naar emailmarketing, social media posts, blogs of scripts voor korte filmpjes. Dat je medewerker zich gesteund voelt en vol zelfvertrouwen aan de slag gaat met het creëren en ophalen van content. Dat jouw bedrijf op een authentieke en professionele manier zichtbaar is op plaatsen waar je doelgroep of toekomstige medewerkers zich bevinden. Dat jouw collega weet hoe ze online (klant) contacten onderhoudt en bouwt aan het aangaan van duurzame relaties.
Kortom, stel je voor dat contentmarketing binnen je organisatie professioneel wordt ingezet door je eigen medewerker.
Dat is mogelijk met de in-companytraining BOEIE
Je medewerker ontdekt waarin de organisatie onderscheidend is, wie de doelgroep is en wat jullie missie en visie is.
Ze leert om de bijzonderheden die er in de organisatie spelen, op een aantrekkelijke manier te verwoorden. Ze weet welke onderwerpen ertoe doen en hoe ze daar de juiste content uitingen van maakt.
Ze leert om op een handige manier haar collega's te motiveren bij het aanleveren van (ruwe) content.
Ze gebruikt concrete schrijftechnieken en leert storytelling toe te passen, zodat ze vol vertrouwen blogs, nieuws, nieuwsbrieven en posts creëert.
Ze weet op welke kanalen jullie doelgroep zit en gaat professioneel om met desbetreffende socials.
Ze heeft een concreet contentmarketingplan.
Het resultaat is dat
Je publiek (potentiële klanten en medewerkers), de organisatie nog beter kent, waardoor ze graag met jullie werken.
Jouw medewerker begeleiding op maat heeft en zo de juiste stappen zet om op een doelgerichte, aantrekkelijke manier met marketing om te gaan.
Ze zelfstandig en met zelfvertrouwen aan marketing doet.
BOEIE:
- Is een rijke en afwisselende training, waarbij je medewerker er niet alleen voor staat, ik begeleid haar persoonlijk.
- We hebben 4 live dagen.
- De training duurt 3 maanden.
- Gedurende 3 maanden ben ik er om te sparren, teksten mee te lezen en opdracht na te kijken.
- Deze training is voor die medewerker die verantwoordelijk is voor de marketing binnen een bedrijf tot 50 medewerkers.
- Investering € 5.000,- exclusief 21% btw.
Dit is ideaal voor mijn organisatie:
Mascha Rongen - eigenaar Rongen Tegels en Sanitair
Inge's advies is een schot in de roos.
'Van klanten krijgen we complimenten over deze pro-actieve aanpak.'
Vanaf oktober adviseert Inge Van der Borght van Qlipp storytelling ons op het gebied van branding, storytelling en sociale media. Haar advies in combinatie met een enthousiaste stagiair Jewel is een schot in de roos. Laatst raadde zij ons aan om Pinterestborden op te zetten zodat het keuzetraject van onze klanten prettiger en actiever kan verlopen.
Onze klanten zijn door de Pinterestborden meteen betrokken bij de mogelijkheden die we bieden en de pret kan bij hen thuis alvast beginnen. We merken dat de inventarisatietijd in de showroom van 2,5 naar 1,5 uur is gegaan. Nu komen de klanten voorbereid naar de showroom, ze hebben al een duidelijk beeld van wat hen aanspreekt. In de showroom kunnen we heel gericht laten zien hoe de tegels eruit zien. In het verleden ging een klant nog wel eens met vraagtekens naar huis, nu verlaten ze overtuigd van hun keuze de showroom.
Van klanten krijgen we complimenten over deze pro-actieve aanpak.
Linda Varga - Varga Keukendesign
"Ik stond er alleen voor. Mijn man Frank Varga heeft de klantcontacten, hij tekent en bespreekt de keukens. Een van mijn taken is de marketing. Om dit goed op te pakken heb ik de training 'posten als een pro' gevolgd. Dit leidde ertoe dat ik beter wist hoe ik goede posts kon creëren. Ook de teksten op de website heb ik leren verbeteren. De training heeft me goed geholpen. Het was fijn dat Inge met me meedacht en met ideeën kwam."