Social Storytelling scoort in Google!
Social Storytelling scoort in Google! De tijd dat je Google direct naar je site leidde met slimme zoekwoorden en meta descriptions is al een poos voorbij. Dankzij de update van Google’s algoritme-update Fred, maakt relevante content hét verschil. Fred rekent zonder pardon af met websites die vol staan met waardeloze, niet relevante content en advertenties […]
Lees meerKijk als ondernemer serieus naar Instagram
Kijk als ondernemer serieus naar Instagram Socials maken van ons ware storytellers, ze laten ons nadenken over hoe we van meerwaarde kunnen zijn voor ons publiek en hoe we voor hen goede content en mooie verhalen kunnen maken. Een van deze socials is Instagram. Gelukkig vinden steeds meer b2b-bedrijven hun weg naar Instagram, en daar valt […]
Lees meerCreëer ambassadeurs met bevlogen medewerkers
“Kun je ons helpen met het opzetten van onze online communicatie?”, vraagt een klant.” Tuurlijk, doe ik graag! Een belangrijk doel voor mijn klant is het verhogen van hun online zichtbaarheid en ‘engagement’; oftewel bevlogenheid. Zichtbaarheid vergroten met social storytelling Om de zichtbaarheid te vergroten werken we op basis van de gekozen strategie een contentplan […]
Lees meerMaak van je pitch een spannend verhaal.
Maak van je pitch een spannend verhaal! Herken je dit? Iemand vraagt: “En wat doe jij?” en dat je dan gaat vertellen wat je doet en hoe je dat doet… en je ziet dat de ander steeds glaziger gaat kijken, zijn aandacht neemt af, verdwijnt… Je weet zeker dat hij je pitch niet zal onthouden […]
Lees meerPersonal Branding: je wordt er blij van!
Personal Branding: je wordt er blij van. Steeds vaker krijg ik de vraag wat Personal Branding is en of het niet een erg gekunstelde manier is om naar jezelf te kijken. Integendeel! Is dan mijn antwoord. Ik zal het toelichten. Wat is Personal Branding? Personal Branding is dat je weet waar je krachten liggen, waar […]
Lees meerHeb jij je kernverhaal al verteld?
Heb jij je kernverhaal al verteld? Storytelling is een ideale manier om je zichtbaarheid te vergroten, om meer van jezelf te laten horen en om je klanten te betrekken bij dat wat je doet. Het is interessant te vertellen waarom jij ondernemer bent geworden, waarom je voor dat vakgebied hebt gekozen en wat je […]
Lees meerStorytelling: waarom een verhaal wél raakt.
Storytelling: waarom een verhaal wél raakt! Ken je dat? Je luistert naar een presentatie of lezing waarvan je je achteraf eigenlijk niks meer kunt herinneren. Hoe komt dat toch? Heel eenvoudig: je wordt niet geraakt. Om mensen te raken moet je verhalen vertellen. Maar…waarom zou je verhalen vertellen als de feiten voor zich spreken? […]
Lees meerEen positieve klantbeleving
Een positieve klantbeleving Een positieve klantbeleving is ook voor jou positief. Als je klant zich goed voelt bij de contacten met jou en je medewerkers zal hij je advies sneller opvolgen, minder gevoelig zijn voor de prijs, meer van je kopen, meer open staan voor je communicatie en je uiteindelijk aanbevelen. Een goede klantbeleving […]
Lees meer