Dit zijn de ondernemende professionals waar ik graag mee werk
- Mijn klanten zijn betrokken en bevlogen bij wat ze doen. Of dat nu hun klanten helpen is, koken of de kamer behangen.
- Het zijn hart- en kennisondernemers.
- Ze hebben een stoere, open mind, denken snel en blijven zich persoonlijk ontwikkelen. Ze hebben een aangeboren nieuwsgierigheid, staan open voor nieuwe gedachten. Ze zijn spiritueel, maar dat houden ze voor zich.
- Hun vak hebben ze jaren in dienstverband uitgeoefend, tot het moment dat ze voelden dat er meer mogelijk is, als ze het op hun eigen wijze zouden kunnen vormgeven. Dus hebben ze de stap gezet naar zelfstandig ondernemerschap.
- Mijn klanten zijn geen zuig- maar bruistabletjes.
- Superrijk worden hoeft niet, maar ze willen wel hun mooiste leven leven en goed beloond worden voor het werk dat ze doen.
- Mijn klanten zijn een beetje gek. Ze houden van buiten zijn, vuurtje stoken en een glas wijn.
- Ze kijken amper TV, kijken af en toe een goede film, een boek is favoriet.
- Ze voelen steeds vaker dat tijd hun meest kostbare bezit is.
- Al hebben ze de wind tegen, ze lopen door. Ze weten dat een verandering in gang zetten tijd, geduld en vertrouwen vraag.
- Ze durven zichzelf te zijn en af te wijken van de rest.
“Ik wilde professioneel aan de slag en ik wist dat ik daar hulp bij nodig had. Ik heb even geaarzeld over de investering, maar die was het achteraf zeker waard.
Rein Thijssen - Sensi en Leefstijl Coach - Puur Rein.
"Het was ook heel erg touché, precies wat ik nodig had kwam aan bod, ook al besefte ik dat van te voren niet."
Katinka Franssen - Coach - Tinkerbel
Dit is waar mijn klanten tegenaanlopen
- Ze vinden heel veel dingen leuk, missen focus en hebben geen duidelijke koers.
- Ze weten niet waarin ze zich onderscheiden. Kunnen dat niet helder verwoorden.
- Ze hebben een hekel aan marketing-gedoe en social media.
- Ze willen het liefst iedereen helpen.
- Er ontbreekt een strategie en een contentplan.
- Ze missen overzicht, zijn de hele week druk en weten aan het einde niet wat ze gedaan hebben.
- Hun pitch heeft geen kop of staart.
- Het is voor de buitenwereld niet duidelijk wat ze nu precies bieden.
- Ze voelen zich ongemakkelijk bij het schrijven van inspiratiemails, posts of blogs.
- De teksten op hun website zijn erg algemeen.
- Ze hebben hun innerlijke stem nog niet ontdekt.
Zet de eerste stap met de aan de S.L.A.G.-methode
Veel van mijn klanten vinden marketing lastig, maar snappen dat het nodig is om hun bedrijf te laten groeien.
Ik help deze ondernemende professionals om meer klanten aan te trekken.
Hiervoor werk ik met de aan de S.L.A.G methode.
Ze gaan op een natuurlijke, vanzelfsprekende manier oprechte Storytelling inzetten.
Zo zijn ze woest Aantrekkelijk en worden ze Gekozen door de allerleukste klanten.
Ik help ze om zich met hun bedrijf te positioneren en op een prettige, effectieve manier te communiceren.
Zo hebben ze een plan, halen ze hun gewenste resultaten en leven ze hun mooiste Leven.
Je kunt kiezen uit mijn groepsprogramma: In 100 dagen meer klanten.
Of voor een 1 op 1 traject: Claim je expertstatus.